Machteld Dronkers

Coach

Als coach en programmamanager gericht op veranderen, hou ik van leren en ontwikkelen.

In de snel veranderende wereld waarin we nu leven met duurzaamheidsvraagstukken en de vele ontwikkelingen in zorg en onderwijs vraagt dit veel persoonlijk leiderschap om trouw te blijven aan jezelf.

Het maken van keuzes en je weten te verhouden tot de complexe organisatie waarin je werkt kan vragen om een moment van reflectie en aanscherping. Dit kan zijn om je staande te kunnen houden maar ook om plezier in je werk te blijven houden. Mijn energie zet ik graag in om een bijdrage te leveren aan jouw vraagstuk zodat er doorontwikkeling van jou als professional en als persoon plaats kan vinden.

Daarbij ga ik uit van datgene wat jij voor ogen hebt, wat die ambitie ook is. Waarmaken waar je voor wilt gaan zonder (onnodige) belemmeringen is mijn motief. Interessant is om na te gaan wat die (onnodige) belemmeringen zijn en waar ze liggen oftewel: waar ligt jouw invloed kijkend naar jezelf en de organisatie.

Door te luisteren, het stellen van vragen en te wisselen van perspectieven ga ik graag met jou als professional in gesprek. Hierbij kun je rekenen op mijn brede ervaring zowel in het onderwijs, ziekenhuizen als academische centra. Samen bepalen we de aanpak van de coaching waarbij wandelcoaching en het inzetten van eigen creativiteit/kunst ook tot mijn mogelijkheden behoort.

Aandachtsgebieden:
Leiderschap
Strategisch bewegen & conflicthantering
Loopbaan & carriérekeuzes

Contact:
contact@leadingacademic.nl

Leading Academic is DE expert in het adviseren, coachen en trainen van de academische professionals die werken:

  • vanuit intrinsieke, inhoudelijke drijfveren;
  • in een complexe context.

Wij verzorgen coach-, advies- en trainingstrajecten, zowel incompany en als open inschrijving.

Wil je een vrijblijvend oriënterend gesprek voor je eigen ontwikkeling of voor jouw organisatie, dat kan altijd.

E-mail

contact@leadingacademic.nl

Telefonisch

+31 (0)168 85 23 80

LinkedIn

Laten we met elkaar linken.